به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه، به منظورارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد این دانشکده، استقرار میز خدمت الکترونیکی و حضوری در دستور کار قرار گرفت.
با عنایت به بخشنامه ریاست محترم جمهور، دستگاه های اجرائی موظفند تمامی خدمات خود را از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی ارائه کنند.
این بخشنامه جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری دستگاه های اجرائی، پیشگیری از امکان برقراری ارتباط غیراصولی مفسده آمیز با کارکنان دولت وایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد و در اجرای تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری ابلاغ شده است.
اطلاع رسانی شفاف در مورد مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سوالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت و پیگیری، تسریع در انجام استعلامات، ارائه کد رهگیری، و نظرسنجی از میزان رضایت ارباب رجوع از دریافت خدمت، از جمله مواردی است که در تصویب نامه فوق مورد تاکید قرار گرفته است.
خاطرنشان می شود با توجه به اقدامات انجام شده در زمینه خدمات الکترونیک، امکان نوبت دهی الکترونیکی و صدور کارت بهداشتی به صورت الکترونیکی فراهم شده که به عنوان میز خدمت الکترونیکی می باشد.
معرفی خدمات منتخب هر حوزه جهت ارائه در میز خدمت و راه اندازی میز خدمت درسایر مراکز وابسته به این دانشکده در دستور کارگروه قرار گرفته است که به زودی اجرا خواهد شد.