Aa
تاریخ : يکشنبه 27 بهمن 1398
کد 2077

طی مراسم تودیع و معارفه؛

معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور هیات رئیسه دانشکده اساتید هیات علمی و کارکنان در سالن اجتماعات فجر دانشکده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و به نقل از مفدا مراغه ، مراسم تودیع و معارفه معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه با حضور هیات رئیسه دانشکده ، اساتید ،هیات علمی و کارکنان در سالن اجتماعات فجر دانشکده برگزار شد.

در ابتدای مراسم رئیس دانشکده ضمن تبریک روز مادر و ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت:میلاد فرخنده دخت مکرم نبی گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س)  تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم بانوان بصیر، پاکدامن و آگاه ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی )، نقش موثر خود را در صیانت از بنیان‌های فرهنگی بویژه حفظ کیان خانواده از هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیش از پیش ایفا نمایند و در پیمودن مسیرهای بزرگ کار و زندگی در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) موفق و موید باشند.

در ادامه دکتر تنومند از زحمات چندین ساله دکتر اعلایی به عنوان معاون آموزشی ،پژوهشی و دانشجویی تقدیر و تشکر کرد و گفت: ایشان در حوزه آموزشی و پزوهشی دستاوردهای خوبی داشتند که جای دارد از زحمات ارزشمند ایشان تقدیر شود.

وی گفت : همه در اینجا هم پیمان باهم و با اتحاد و صمیمیت باید این مجموعه علوم پزشکی را به سوی تعالی و پیشرفت سوق دهیم زیرا عمر و زمان زود گذر است.

ایشان خاطر نشان کرد: در مسند مدیریت ، مدیر باید با مدیریت خود وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهد تا در یک مجموعه همه باهم دست به دست بتوانیم به هدف های نهایی خود که پیشرفت در آن مجموعه است برسیم.

در ادامه دکتر تنومند ضمن معرفی دکتر علی سلیمانی به عنوان معاون آموزشی ،پزوهشی و دانشجویی گفت: ایشان در مجموعه های مختلف علوم پزشکی چندین سال انجام وظیفه کرده اند.

وی افزود : معاونت آموزشی با قشر دانشجو و جوانان سر و کار دارد و باید مدیریت جدید در تلاش برای ایجاد کوتاهترین و راحت ترین راه برای مسائل صنفی ،رفاهی و آموزشی دانشجویان باشند.

در ادامه دکتر اعلایی ضمن تبریک روز مادر به همکاران و زاد روز ولادت حضرت فاطمه سلام علیها گفت: موفقیت هایی که در این مجموعه رخ داده نتیجه تلاش تمام اعضای هیات علمی و همکاران این مجموعه بوده است.

ایشان گفت :من دو خواهش از همکاران عزیز دارم: اول عمل به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دوم هم خواندن وصیت نامه سردار سلیمانی است.
 
  • نوشته شده
  • در يکشنبه 27 بهمن 1398
  • تعداد بازدید 240

اخبار

اسامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش بهورزی مورخ۱۴۰۲/۱۲/۲۵

1403/02/29

افزایش موالید بین مادران بالای ۳۵ سال مراغه

1403/02/28

احداث بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مراغه معطل تملک زمین مجاور است

1403/02/28

اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون بکارگیری نیروی شرکتی کارشناس مراقب سلامت مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴جهت تشکیل پرونده گزینشی

1403/02/23

اولین جلسه قرارگاه جوانی جمعیت سال ۱۴۰۳ دانشکده برگزار شد

1403/02/22

همایش خیرین عرصه سلامت شهرستان مراغه برگزار شد

1403/02/22

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

اجرای مرحله اول عملیات واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در روستاهای سیاری شهرستان مراغه

1403/02/14

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04