Aa
تاریخ : دوشنبه 6 تير 1401
کد 2559

با حضور مسولین ارشد استانی و شهرستانی؛

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

در این آیین "دکتر الهوردی ارجمندی" به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی شد و از زحمات "دکتر تنومند" قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی، مراسم معارفه  و تکریم سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه، با حضور آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه، دکتر داود اسدیان معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه، دکتر جواد احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، روسای ادارات، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرمراغه و جمعی از معاونین،مدیران و کارکنان یکشنبه 5 تیرماه 1401 در  محل سالن اجتماعات دانشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آیت الله پورمحمدی عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه، ضمن تاکید اهمیت ارتقا، حوزه سلامت مراغه با قدردانی از زحمات مدافعان سلامت بویژه در ایام کرونا و زحمات شبانه روزی برای مهار این بیماری، از خدمات دکتر تنومند رئیس سابق دانشکده قدردانی کرد.

وی در ادامه : دکتر الهوردی ارجمندی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه به عنوان فردی لایق، توانمند و با دانش و قابلیت های علمی و انگیزه قوی برای این مسئولیت یاد نموده اند.

در ادامه امام جمعه مراغه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر یوسف رهبری افزود: ما باید قدردان ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های شهدا باشیم، و راه آن‌ها را ادامه دهیم و این مهم با تلاش و مجاهدت در عرصه‌های مختلف در راستای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی مُیسر می‌شود.

دکتر اسدیان معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه در این مراسم گفت: عدالت درمانی یکی از اهداف نظام است که باید با ارتقا سلامت عادلانه و توزیع منابع عادلانه در این زمینه رفاه درمانی را در بین مردم فراهم کرد.
وی در ادامه  از سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه خواستار پیگیری طرح های ناتمام دانشکده در بخش درمان، بهداشت و آموزشی شد.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان باید در پیشگاه ملت و خدا پاسخگو باشند، برای دکتر «الهوردی ارجمندی» سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی مراغه آرزوی موفقیت کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای تبدیل مراغه به قطب درمان منطقه استفاده شود و سایر مسئولان اجرایی شهرستان نیز در این مسیر مشارکت خواهند کرد.

دکتر احمدیان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز در ابتدای سخنان خود گفت: با توجه به شناختی که از توانمندی و روحیه انقلابی دکتر ارجمندی سراغ داریم، قطعا انتخاب و حضور ایشان در دانشکده علوم پزشکی مراغه می تواند امیدواری بیشتری برای مردم جنوب استان و منطقه برای بهرمندی از خدمات درمانی و بهداشتی به همراه داشته باشد.

وی اذعان کرد: تلاش موثر و کار با ارزش مجموعه‌ بهداشت و درمان قابل تحسین است و هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما و همه‌ مردم شاهد کار سنگین، بزرگ و تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت در بخش درمان و بهداشت بودیم، که قطعا اقدامات ارزشمند و جهادی را ثبت کردند.

رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی مراغه  نیز در این مراسم اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته با بحران های مختلفی اعم از بحران اپیدمی کرونا و تحریم های ناجوانمردانه کشورهای غربی مواجه بودیم که کشور را با چالش هایی روبرو کرد، که  طی این سال ها با همراهی سایر همکاران سعی کردیم این بحران های کمر شکن پشت سر بگذاریم.
 
دکتر تنومند  در ادامه مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید از زحمات و همکاری تمامی کارکنان و همراهی مردم شریف مناطق تحت پوشش قدردانی کرد و در ادامه دکتر تنومند با تشکر از خدمات روسای پیشین با اشاره به مهمترین برنامه ها و اهداف خود بر تقویت و ارتقاء دانشکده در حوزه های مختلف در جهت خدمت به مردم منطقه تاکید کرد.

سرپرست جدید دانشکده گفت: باید تمام تلاش خود را برای رساندن دانشکده علوم پزشکی مراغه به جایگاه والاتر و درخور شأن این شهرستان انجام دهیم و این کار ممکن نمی‌شود، مگر با تلاش و کوشش شبانه‌روزی و من به‌عنوان کوچکترین عضو این مجموعه دست طلب یاری به سوی همه‌ اساتید و همکاران مهربان و تلاشگر جامعه‌ پزشکی که زندگی و سلامت دیگران را به زندگی خود ترجیح می‌دهند، دراز می‌کنم.

دکتر ارجمندی، در بخش دیگری از صحبت های  خود  گفت: دانشکده علوم پزشکی مراغه متعلق به همه‌ اساتید، نخبگان و همکاران با تفکرات مختلف باید در راستای یک محور اساسی در جهت افزایش آگاهی مردم و خدمت به مردم و انقلاب حرکت کنیم.

در این مراسم پس از قرائت حکم دکتر الهوردی ارجمندی، وی به عنوان رییس دانشکده علوم پزشکی مراغه معرفی و از خدمات دکتر اصغر تنومند ریاست پیشین این دانشکده در دوران مسوولیت قدردانی شد.
 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 6 تير 1401
  • تعداد بازدید 153

اخبار

🔺پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرارسیدن نوروز

1402/12/29

اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای دانشکده علوم پزشکی مراغه در لایحه بودجه سال بعد ۵۰ درصد افزایش یافت

1402/12/28

سه عضو هیئت علمی دانشگاه‌های مراغه‌ در ردیف دانشمندان پراستناد جهان

1402/12/28

آزمون کتبی پذیرش فراگیر بهورزی دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

1402/12/25

سامانه جدید رفاهی دانشکده علوم پزشکی مراغه رو نمایی شد

1402/12/25

مسابقات فوتسال یادواره شهدای مدافع سلامت در حال برگزاری است

1402/12/25

افتتاح پست توزیع برق و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید بهشتی

1402/12/24

آزمون جذب نیروی شرکتی مراقب سلامت برنامه پزشک خانواده شهری برگزار شد

1402/12/24

حضور هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه در مراسم غبار روبی گلزار شهدای گمنام مراغه به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

1402/12/22

مراسم تجلیل از رژیم درمانگران دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

1402/12/22

جذب ۱۷ پزشک فوق تخصص و متخصص در دانشکده علوم پزشکی مراغه

1402/12/22

برنامه «مراغه شهر سالم» در آستانه ثبت جهانی

1402/12/22

🔻 نظارت های بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تشدید می شود

1402/12/20

آماده باش نیرو های اورژانس شهرستان برای چهارشنبه آخر سال

1402/12/20

جلسه هماهنگی ستاد نوروزی در دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد

1402/12/20