Aa
تاریخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401
کد 2597

اعتباربخشی بیمارستان های آموزشی دانشکده توسط تیم ارزیابان وزارت بهداشت انجام گرفت.

براساس برنامه های اعتبار بخشی وزرات بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، تیم ارزیابان اعتبار بخشی آموزشی وزارتخانه متبوع از سه بیمارستان دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدید و برنامه ها و زیرساخت های آموزشی بیمارستان ها را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی: تیم ارزیاب اعتبار بخشی بیمارستان ها  به مدت دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) از روند آموزشی بیمارستان های دانشکده علوم پزشکی مراغه بازدیدکرده، و مورد ارزیابی قرار داده اند. 

 اعتباربخشی آموزشی دانشکده علوم پزشکی مراغه توسط ارزیابان حاضر آقایان دکتر عابدی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، دکتر پروانه از دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه انجام شد.

در ابتدای ورود ارزیابان، جلسه ای که  با حضور مسئولین بیمارستانی و مسئولین بخشها برگزار گردید، دکتر ارجمند رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه، ضمن بیان رسالت ، چشم انداز و معرفی بیمارستان ها ، گزارش مبسوطی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده را به اطلاع ارزیابان اعتباربخشی رساندند.

در جلسه جمع بندی، دکتر ارجمند ریاست دانشکده علوم پزشکی مراغه اذعان داشتند: با شناختی که از روحیه جهادی در بدنه نظام آموزشی دانشکده سراغ دارم، بسیار خوشبین هستم که استاندارهای آموزشی بیمارستان ها روز به روز ارتقا پیدا کند.

ایشان در ادامه به اهمیت بازدید های تیم ارزیاب اشاره کرده اند و گفتند: اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها، کمک شایانی در بهبود سطح آموزشی دانشجویان خواهد نمود، چرا که بر این باور هستم، که آموزش با کیفیت ، پیش شرط ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با کیفیت است.

رئیس دانشکده نیز ضمن تشکر از تیم ارزیابی کننده و تشکر از مدیران و پرسنل زحمت کش دانشکده، اظهار داشت: مجموعه دانشکده علوم پزشکی مراغه تمام امکانات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به کار خواهد بست تا همچنان در مسیر توسعه کمی و کیفی آموزش و نیز خدمت رسانی به مردم حرکت کند.

دکتر ارجمند توضیح داد: هدف نهایی تمام اقداماتی که در حوزه های درمان، آموزش، بهداشت و پژوهش انجام می شوند ارتقاء سلامت افراد و جامعه می باشد واعتقاد من این است که تحول سلامت بدون انجام تحول در آموزش میسر نخواهد بود.

 ایشان ضمن تقدیر و تشکر از ارزیابان محترم و معاون آموزشی دانشکده،  آقای دکتر احسانی و مجموعه تحت نظارت ایشان افزودند، با ارتقای درجه اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها روز به روز به مسیر تعالی دانشکده نزدیک تر خواهیم شد.

در ادامه این دیدار، معاون آموزشی دانشکده نیز عنوان کردند: که ما در طی چند سال گذشته  با کمک معاونین آموزشی و اعضای هیات علمی، مسئولین EDO و تیم مدیریتی آموزش بیمارستان ها از تمامی ظرفیت ها استفاده کردیم، تا بتوانیم نمره و امتیاز خوبی را در این حوزه کسب کنیم. 

وی در ادامه، از دکتر ارجمند تشکر کردند، و اذعان داشتند: که در دکتر ارجمند نگاه بسیار دقیق و کیفیت محور به مباحث آموزشی دارند و همواره دغدغه آموزش و پژوهش و ارتقای سطح کیفی آن را دارند.

در پایان جلسه جمع بندی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها با حضور ارزیابان محترم ریاست دانشکده و معاون آموزشی و تیم مدیریت آموزش بیمارستان ها برگزارگردید و ارزیابان از تلاش های بسیار زیاد ریاست دانشکده و مجموعه معاونت آموزشی دانشکده تشکر کردند و اذعان داشتند: که با ظرفیت و پتانسیلی که در سطح دانشکده دیدیم،  قطعا مراغه استحقاق توسعه بیشتری را دارد، و باید همه تلاش کنند مسیر پیشرفت دانشکده به سمت دانشگاه شدن هموار گردد.
  • نوشته شده
  • در پنجشنبه 6 مرداد 1401
  • تعداد بازدید 220
  • واحد ارجاع دهنده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه

اخبار

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19

نجات جان یک نوزاد دیگر با کمک مرکز مردمی نفس مراغه

1403/01/19

حضور اساتید، دانشجوسان و کارکنان دانشکده در راهپیمایی روز جهانی قدس

1403/01/18

پیگیری درمان 54 کودک پرخطر طی تعطیلات نوروزی 1403

1403/01/18