Aa
تاریخ : دوشنبه 3 مهر 1402
کد 3181

اختتامیه پنجمین دوره مدرسه فوتبال دانشکده علوم پزشکی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دکتر الهوردی ارجمند در ابتدای این مراسم گفت: ورزش امروز تنها یک فعالیت ساده نیست بلکه قابلیت های پیچیده مغز را در امور مختلف از جمله آموختن مطالب، هماهنگی، چالاکی، درست عمل کردن، درست تصمیم گرفتن و ... را تقویت می کند و در کلیه اجزای جسم، روح و ذهن تاثیر مثبت می گذارد. ورزش در سلامت و آمادگی جسمانی، تعادل و ثبات هیجانی، جلب توجه، تنیدگی، رقابت، اعتماد به نفس، کاهش افسردگی، تصویر مثبت بدنی و اجتماعی تاثیر فراوانی دارد.
 

وی ادامه داد: فعالیت های ورزشی یک راه عالی هستند تا به فرزندان خود بخشی از یک کار تیمی بودن را یاد بدهید، تا خود را به چالش بکشند و فعال شوند. این می تواند به شکوفایی اجتماعی کودکان کمک کند و به طور مطلوبی به بچه ها آموزش دهد که چگونه فعالیت های جسمانی را به نحو لذتبخش به زندگی روزمره خود اضافه کنند.

 وی افزود: فعالیت های ورزشی،هم چالش برانگیز و هم هیجان انگیز هستند و درس های ارزشمندی که در اجتماع لازم است، پیروی از قوانین و پاسخگویی به دیگران را که در زندگی روزمره خود با آن‌ها سر و کار دارند یاد خواهند گرفت.

مهندس ایوب پور رستم معاون توسعه مدیریت دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: در جهت بهره مندی هر چه مناسب تر از اوقات فراغت فرزندان همکارانمان در تابستان با تلاش های کمیته ورزش این دانشکده پنجمین دوره از  مدرسه فوتبال این دانشکده برگزار شد و امروز شاهد اختتامیه این مدرسه فوتبال هستیم.



معاون توسعه مدیریت ادامه داد: جا دارد از تلاش های مربیان دلسوز مدرسه فوتبال دانشکده نهایت تشکر را داشته باشیم چرا که این رویداد باعث افزایش سلامت و تحرک فرزندانمان در خانواده بزرگ دانشکده خواهد بود.

 وی اذعان کرد: خوشبختانه خانواده های محترم نیز رضایت خوبی را از عملکرد این مدرسه فوتبال دارند.

  وی افزود گفت: این معاونت در راستای افزایش سلامتی و نشاط در بین کارکنان و خانواده های آنها برنامه های متنوعی را از جمله استخر، ورزش های همگانی و شرکت در المپیاد های مختلف برگزار می نماید.

  وی با تشکر از معاونت آموزشی این دانشکده افزود: خوشبختانه با تلاش های معاونت آموزشی این دانشکده یک سالن ورزشی به صورت ۲۴ ساعته و استیجاری در خدمت کارکنان محترم می باشد که باعث افزایش شور و نشاط و سلامت در بین کارکنان می باشد.

 وی در پایان گفت: در جهت کمک به اجرای برنامه های ورزشی دانشجویان مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و ۲۹۰ میلیون تومان نیز برای توسعه ورزش های همگانی و تکمیل باشگاه های ورزشی اختصاص یافته است.

  به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه در پایان این مراسم گواهی پایان دوره  فوتبال آموزان مدرسه فوتبال دانشکده علوم پزشکی مراغه به آنها تقدیم شد.









 
  • نوشته شده
  • در دوشنبه 3 مهر 1402
  • تعداد بازدید 69
  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21