Aa
تاریخ : شنبه 1 خرداد 1395
کد 509

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه: بهره برداری از بیمارستان خصوصی مراغه یکی از دغدغه های مردم منطقه است

دکتر علی جنتی در دیدار جمعی از اعضای هیئت موسس بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه ضمن گلایه از تاخیر به پیش آمده در روند احداث آن بر حمایت جدی خود از تسریع پروژه تاکید کرد.

دکتر علی جنتی در دیدار جمعی از اعضای هیئت موسس بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه ضمن گلایه از تاخیر به پیش آمده در روند احداث آن بر حمایت جدی خود از تسریع پروژه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه با جمعی از اعضای هیئت موسس و مدیران بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه دیدار و تاخیر پیش آمده در روند ساخت آن را غیرقابل قبول اعلام کرد.

ایشان گفت: با توجه به موقعیت ویژه ی شهرستان مراغه در جنوب آذربایجان شرقی، احداث بیمارستان خصوصی در این شهرستان از نیازهای جدی منطقه است و باید هیئت مدیره محترم این بیمارستان خصوصی به این امر عنایت داشته باشند.

دکتر علی جنتی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشی درمانی مراغه به عنوان متولی امر سلامت مردم این منطقه همیشه سعی کرده است با کمک به رفع مشکلات سرراه این پروژه یکی از دغدغه های مهم مردم را حل و فصل کند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه مجددا بر حمایت جدی خود از تسریع در ساخت پروژه ی مذکور تاکید کرد و گفت: اینجانب بارها در دیدار خود با هیئت مدیره قول داده ام که در صورت پیگیری هیات موسس این پروژه، همه مشکلات احداث بیمارستان خصوصی خواجه نصیر را تا حصول نتیجه شخصا پیگیری نمایم.

ایشان با اشاره به اینکه مردم مراغه و شهرستان های همجوار انتظار دارند این بیمارستان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد گفت: هیچ گونه تعللی در این زمینه قابل قبول نیست چرا که احداث این بیمارستان به حل بسیاری از مشکلات درمانی منطقه کمک خواهد کرد.

دکتر علی جنتی احداث بیمارستان خصوصی را یک فرصت بسیار مناسب سرمایه گذاری بخش خصوصی قلمداد و اذعان کرد: متاسفانه علیرغم پیگیری هایی که من از احداث بیمارستان خصوصی خواجه نصیر مراغه داشته ام پیشرفت قابل قبولی صورت نگرفته است و باید بگویم مردم از این بابت ناراضی هستند و هیئت موسس و مدیران آن حتما باید این نکته را مدنظر داشته باشند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی مراغه همکاری بخش دولتی و خصوصی را در امر احداث مراکز درمانی مهم دانست و گفت: از سیاست های مهم وزرات بهداشت و درمان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در امر سلامت مردم است. براین اساس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه هم  همواره دنبال جذب بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن در حوزه ی سلامت بوده است. پروژه ی احداث بیمارستان خصوصی خواجه نصیر در مراغه به عنوان یکی از پروژه های مهم بخش خصوصی از جایگاه بسیار ویژه ای در منطقه برخوردار است و می تواند محکی برای پروژه های آتی این بخش در حوزه ی سلامت باشد.

گفتنی ست کلنگ پروژه ی احداث بیمارستان خصوصی 64 تخت خوابی خواجه نصیر مراغه سال گذشته و با حضور دکتر حریرچی، قائم مقام محترم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، به زمین زده شد اما علیرغم پیگیری های به عمل آمده از طرف دانشکده علوم پزشکی مراغه هنوز هیئت موسس آن نتوانسته پیشرفت قابل ملاحظه ای در امر احداث آن ایجاد بکند.


  • نوشته شده
  • در شنبه 1 خرداد 1395
  • تعداد بازدید 484

اخبار

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19