Aa
تاریخ : چهارشنبه 24 آذر 1395
کد 785

در دومین جشنواره پژوهشی دانشکده علوم پزشکی مراغه پژوهشگران برتر اساتید، دانشجویان و کارکنان معرفی شدند

دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده : موفقیت ما به عنوان نهاد دانشگاهی و علمی در گرو تولید علم و پیشرفت در حوزه های دانش بنیان است.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، دومین جشنواره پژوهشی دانشکده علوم پزشکی با حضور سرپرست دانشکده و برخی از معاونین، مسئولین اساتید و دانشجویان دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات ولایت ستاد مرکزی برگزار شد، پس از خیر مقدم معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، دکتر اصغر تنومند، مدیر امور آموزشی و پژوهشی دانشکده به ارائه گزارشی از وضعیت پژوهش دانشکده در سال جاری پرداخت و افزود: در سند چشم انداز 20 ساله کشور اهمیت زیادی به امر پژوهش داده شده است و در این راستا و بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت بهداشت، در قالب برنامه های عملیاتی، فعالیتهای قابل توجهی انجام گرفته است. وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته شصت و سه مقاله در ژورنال ها و مجلات معتبر بین المللی چاپ شده است که از این شصت و سه مقاله پنجاه مقاله پایش شده است. دکتر تنومند در ادامه، همچنین به تصویب یازده طرح تحقیقاتی، خریداری تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز برای تجهیز آزمایشگاههای فعال، اجرای موفق همایش ملی بروسلولیز با محوریت تب مالت و برگزاری کارگاه های متعدد علمی توسط کمیته تحقیقات دانشجویی در سال جاری اشاره کرد و خاطر نشان کرد، امیدواریم با تلاش و مداومت در امور، شاهد شکوفایی علمی دانشکده باشیم.

مدیر امور آموزشی و پژوهشی دانشکده، در خصوص انتخاب پژوهشگران برتر دانشکده نیز گفت: در این راستا، کمیته ای تحت عنوان کمیته ارزیابی عملکرد پژوهشی دانشکده، متشکل از برخی مدیران گروههای آموزشی و کارشناسان حوزه پژوهش تشکیل شد و پس از بررسی کارشناسی مستندات واصله، پژوهشگران برتر دانشکده در حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان مشخص و معرفی شدند. وی گفت: برهمین اساس در حوزه اساتید دکتر سعید صفیری به عنوان پژوهشگر برتر دانشکده معرفی شدند و آقایان آکو عظیمی و محمد احمدپور رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. در بخش کارمندی نیز آقای سعید رستم پور و خانم مهناز افشاری به عنوان پژوهشگران برگزیده انتخاب شدند. در بخش دانشجویی نیز آقای وحید رحمانی دانشجوی رشته اتاق عمل با کسب بیشترین امتیاز به عنوان برگزیده دانشجویی مشخص شدند.  

دکتر علی جنتی، سرپرست دانشکده نیز در این مراسم با تبریک هفته پژوهش و هفته وحدت افزود: موفقیت ما به عنوان نهاد دانشگاهی و علمی در گرو تولید علم و پیشرفت در حوزه های دانش بنیان است. ایشان خاطر نشان کرد: تلاش ما باید در راستای تربیت و افزایش محققین و پژوهشگران تاثیرگذار و فعال باشد و بر همین اساس باید با علم و آگاهی در حوزه های سلامت و بخش درمان خدمت رسانی کنیم. دکتر جنتی گفت: پیشرفتهای قابل توجهی در حوزه پژوهش دانشکده به وقوع پیوسته است و قدمهای جدی تر و مصمم تری در این بخش برداشته شده است اما این کافی نیست و باید با تمام توان به سمت افقهایی که  پیش بینی شده است پیش برویم. سرپرست دانشکده همچنین به فعالیتهای پژوهشی قابل تقدیر دکتر سعید صفیری، عضو هیات علمی و مشاور رئیس دانشکده در امور پژوهشی اشاره کرد و گفت: دکتر صفیری به صورت فردی خیلی خوب درخشیده اند و فعالیتهای تاثیرگذاری در این حیطه رقم زده اند و مایه افتخار و مباهات دانشکده دانشکده هستند. دکتر جنتی تصریح کرد: با توجه به افزایش تعداد اعضاء هیات علمی دانشکده انتظار می رود شاهد ایجاد شور و هیجان و متعاقبا افزایش فعالیتهای پژوهشی در زمینه های مختلف علمی باشیم.

گفتنی است، در ادامه مراسم از پژوهشگران برتر حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان و همچنین از دانشجویان فعال پژوهشی در کمیته تحقیقات دانشجویی و اعضای کمیته اجرایی همایش ملی زئونوزیز تقدیر و قدردانی شد
.


  • واحد ارجاع دهنده

اخبار

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21

پیشگیری از سقط جنین عمدی از برنامه های اولویت دار نظام سلامت است

1403/01/21

احکام حقوق سال ۱۴۰۳ کارکنان دانشکده صادر شد

1403/01/21

سامانه جدید "پیک" دانشکده علوم پزشکی مراغه بهره برداری شد

1403/01/20

91 درصد نوجوانان مراغه ای طی سال گذشته از خدمات بهداشتی تعریف شده گروه سنی خود بهره مند شدند

1403/01/19