Aa
تاریخ : پنجشنبه 19 اسفند 1395
کد 900

برگزاری نشست دانشجویان ممتاز تحصیلی در دانشکده علوم پزشکی مراغه

نشست تخصصی «بررسی فرصت‌ها و چالش‌های موجود در مسیر پیشرفت دانشجویان برتر تحصیلی» با حضور دکتر فرید اعلایی معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و فرهنگی؛ دکتر حلاج‌زاده، سرپرست مرکز استعدادهای درخشان و کمیته تحقیقات دانشجویی و وحید رحمانی، دانشجوی نمونه کشوری دانشکده در بیست و پنجمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری برگزار شد.

به گزارش مفدا مراغه، دکتر فرید اعلایی در آغاز این نشست، کسب افتخار دانشجوی نمونه کشوری توسط وحید رحمانی دانشجوی کارشناسی اتاق عمل را فرصتی بزرگ برای دانشجویان دانشکده علوم پزشکی مراغه دانست و بر استمرار فعالیت‌های دانشجویان برای کسب مجدد این افتخار در سال‌های آینده تاکید کرد. همچنین معاون آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده خاطرنشان کرد: رسالت ما به عنوان متولی امر آموزش حمایت و ایجاد بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی دانشجویان مستعد تحصیلی است و دانشکده آمادگی لازم برای حمایت‌ همه جانبه در این زمینه را دارد.

سرپرست مرکز استعدادهای درخشان و کمیته تحقیقات دانشجویی در ادامه این نشست در خصوص حمایت‌های کمیته تحقیقات دانشجویی از فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و تصمیمات جدید شورای پژوهشی دانشکده در خصوص تسهیل تصویب طرح‌های دانشجویان توضیحاتی ارائه کرد. دکتر حلاج زاده در ادامه سخنرانی خود به اهمیت ویژه تحقیقات و پژوهش اشاره کرد و افزود: تحقیقات و پژوهش همواره از عناصر مهم و کلیدی کسب امتیاز درجشنواره‌های مختلف علمی است. سرپرست مرکز استعدادهای درخشان دانشکده در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی سخن گفت و یادآور شد: نهمین دوره المپیاد با تغییرات اساسی روبرو بوده است و از امسال با توجه به ابلاغیه وزارت بهداشت در کلان مناطق برگزار خواهد شد و متعاقبا مرحله نهایی آن به صورت متمرکز و به صورت کشوری به انجام خواهد رسید.

وحید رحمانی، دانشجوی نمونه کشوری، دیگر سخنران این نشست بود که در خصوص آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه و شیوه‌های کسب امتیاز از بخش‌های مختلف آیین نامه به سخنرانی پرداخت. دانشجوی نمونه کشوری دانشکده در ادامه سخنان خود به فرصت مغتنم دانشجویان استعداد درخشان دانشکده اشاره کرده و افزود: جشنواره دانشجوی نمونه فرصتی است تا دانشجویان ممتاز تحصیلی، در کنار برخورداری از امتیاز تحصیلی با  فعالیت در زمینه‌های پژوهشی و فرهنگی به تعالی همه جانبه فردی خود همت گماشته و انتخاب به عنوان دانشجوی نمونه را دور از انتظار ندانند.

گفتنی است اولین نشست تخصصی دانشجویان ممتاز تحصیلی دانشکده علوم پزشکی مراغه با مساعدت و پیگیری معاون آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی؛ توسط روابط عمومی معاونت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی و همکاری انجمن علمی دانشجویی و کمیته تحقیقات دانشجویی در محل سالن اجتماعات فجر دانشکده علوم پزشکی مراغه برگزار شد.

  • واحد ارجاع دهنده روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه

اخبار

تجلیل از ماماهای دانشکده علوم پزشکی مراغه در روز جهانی ماما

1403/02/16

حضور معاون آموزشی،پژوهشی و دانشجویی و مدیر مرکز مطالعات توسعه آموزش پزشکی دانشکده علوم پزشکی مراغه در بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش پزشکی و هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری

1403/02/12

دانشکده علوم پزشکی مراغه میزبان نهمین نشست هم اندیشی معاونت های توسعه مدیریت و منابع کلان منطقه دو کشور

1403/02/12

رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه طی پیامی هفته گرامیداشت معلم و استاد را تبریک گفت

1403/02/12

تکمیل و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی در در حال اجراست

1403/02/09

یکی از ابعاد بسیار مهم توسعه ملی، توسعه و باروری فرهنگ حاکم بر جامعه است

1403/02/08

عملیاتی شدن برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع و ساماندهی نیروی انسانی در مراغه

1403/02/05

دیدار هیأت رئیسه دانشکده علوم پزشکی مراغه با فرمانده سپاه ناحیه مراغه

1403/02/04

از کارشناسان آزمایشگاه های حوزه بهداشت دانشکده علوم پزشکی مراغه تجلیل شد

1403/02/03

لیست پذیرفته‌شدگان آزمون مراقب سلامت شرکت تعاونی ۱۲۹۱ مورخ ۲۴ اسفند ماه

1403/02/01

نشست کمیته دانشگاهی هفته سلامت 1403 برگزار شد

1403/01/29

🔸پیام تبریک رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی

1403/01/29

تحصیل ۵۵ دانشجوی پزشکی در مراغه

1403/01/26

پیام تبریک رئیس علوم پزشکی مراغه به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

1403/01/22

انجام نخستین جراحی نفروکتومی رادیکال در مراغه

1403/01/21